هات نیوز هات نیوز .

هات نیوز

بیوگرافی زهره فکور صبور

بیوگرافی زهره فکور صبور

زهره فکور صبور در سال 1357 در تهران بدنیا آمد . وی بازیگر تئاتر ، تلویزیون و سینمای ایران بود که در 10 اسفند 1400 به زندگی خود پایان داد . خانم فکور صبور اخیرا در سریال نوروزی کامیون و سریال بی همگان ایفای نقش کرده بود .

زندگینامه زهره فکور صبور

نام: زهره فکور صبور

زمینه فعالیت: بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر

تولد: ۱ فروردین ۱۳۵۷

محل تولد: تهران

محل زندگی: تهران

قد: ۱۶۸ سانتیمتر

ملیت: ایران

پیشه: بازیگری

سال‌های فعالیت: از ۱۳۷۷ تاکنون

فوت: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ (۴۳ سال)

خانواده زهره فکور صبور

در یک خانواده 7 نفری با سه خواهر و یک برادر به دنیا امد و خودش فرزند آخر است . پدرش کرمانشاهی مادرش هم سمنانی هستند اما وی در تهران متولد شده است . او کار بازیگری خود را با سریال نرگس در تلویزیون آغاز کرد و پس از آن در سریال های روزگار جوانی ببی گل ادامه داد .

شروع بازیگری

زهره فکور صبور بازیگری را در همان کودکی آغاز کرد . زمانی که کدک بود علاقه شدیدی به بازیگری داشت با کار تئاتر کودک فعالیتش را آغاز کرد . آقای شاپور قریب کارگردان بزرگ کشورمان به او پیشنهاد بازی در سریال روزگار جوانی را داد . این مجموعه را آقای اصغر فرهادی کارکردانی کرده است . در اولین تجربه بازیگری خانم زهره فکور صبور با سوپراستارهای سینمایی ایران از جمله بهزاد خداویسی ، امین حیایی و نصرالله رادش همبازی شد .

شهرت با سریال نرگس و دلنوازان

شهرت خانم زهره فکور صبور را می توان به سریال نرگس نسبت داد . یکی از پربیننده ترین کارهای تلویزیونی سال 1385 که آقای سیروس مقدم در 70 قسمت آن را ساخت و برای شبکه سوم آماده کرد .

کم کاری زهره فکور صبور از زبان خودش

فکور که چند سالی میان مجموعه های وی تا دردسرهای عظیم وقفه افتاد از گزیده کاری خود اینگونه گفت:بعد از نقش هایی که من در روزگار جوانی ، مسافری از هند و یا دلنوازان داشتم اکثر نقش های پیشنهادی ام به این شخصیت ها نزدیک بودند و احساس می کردم فیلمنامه ها سراغ نقش هایی کلیشه از من رفتند و چون نمی خواستم کلیشه کار کنم با وسواس بیشتری نقش هایم را انتخاب می کردم و حتی مدتی از فضای بازیگری دور شدم البته در این مدت در شهرستان تدریس بازیگری داشتم و یا به طراحی لباس مشغول بودم.

بهترین و بدترین اخلاق زهره فکور صبور؟

بدترین اخلاقم این است که حرف مردم خیلی روی من تاثیر می‌گذارد و با یک حرف خیلی ناراحت و با یک حرف خیلی خوشحال می‌شوم و به نظرم بهترین اخلاقم این هست که خیلی سریع می‌بخشم.

درگذشت زهره فکور صبور:

وی در تاریخ 10 اسفند 1400 حوالی ساعت 8 شب در منزل شخصی خود بر اثر استعمال بیش از حد *** دچار مسمومیت شدید دارویی شده و به بیمارستان اعزام شد که متاسفانه در نهایت پزشکان نتوانستند جان وی را نجات دهند و وی درگذشت.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۹:۴۳ توسط:بابک جوادی موضوع: نظرات (0)