هات نيوز هات نيوز .

هات نيوز

بيوگرافي محمد رضا گلزار

بيوگرافي محمد رضا گلزار

محمدرضا گلزار، بازيگر، نوازنده، مجري، خواننده و مدل ايراني متولد ۱ فروردين ۱۳۵۶ در تهران است. وي در سال ۱۳۷۹ با نقش آفريني در فيلم سام و نرگس به كارگرداني ايرج قادري، نخستين تجربه خود را در زمينه بازيگري سينما كسب كرد.

محمدرضا گلزار فارغ ‌التحصيل رشته مهندسي مكانيك از دانشگاه آزاد اسلامي است. وي از سال ۱۳۷۷ فعاليت موسيقي خود را به عنوان گيتاريست با گروه آريان آغاز كرد. او در اين گروه به عنوان نوازنده سازهاي گيتار، ارگ و پركاشن نيز فعاليت كرده است.

از ميان آثار محمدرضا گلزار مي توان به عناويني همچون دموكراسي تو روز روشن، سيزده گربه روي شيرواني، شام آخر، مادر قلب اتمي، ساخت ايران، رحمان ۱۴۰۰، ما همه با هم هستيم، كلاغ‌ پر، كما، آينه بغل، عاشقانه و گيسو اشاره كرد.

خانواده محمد رضا گلزار

محمدرضا گلزار دو برادر به نام هاي عليرضا و برديا دارد و خودش فرزند دوم خانواده است . عليرضا مهندس عمران و برادر كوچكترش مترجم انگليسي مي باشد. در خبرها آمده است كه وي يك خواهر هم دارد ولي تابحال تصويرش در فضاي مجازي منتشر نشده است. به همين دليل خيلي جاها شايعه شده است كه بخاطر اينكه محمدرضا گلزار خيلي غيرتي است دوست ندارد تصوير مادر و خواهرش در فضاي مجازي منتشر شود.

محمدرضا گلزار در مصاحبات خود گفت : من روي اعضاي خانواده ام متعصب و غيرتي ام و رضايت خانواده ام هميشه اولويتم بوده است. پدر محمدرضا گلزار اهل تبريز بوده و موافق ورود گلزار به عرصه بازيگري نبود. گلزار به دليل مخالفت پدرش اولين فيلمش را پنهاني بازي كرد و با گذشت زمان پدر با قضيه بازيگر شدنش كنار آمد.

اين هنرمند چگونه بازيگر شد ؟

محمدرضا گلزار فروردين ماه 1379 بود كه در شهر خزر شهر در كافي شاپ ايرج قادري كارگردان را ديد، سر ميزشان رفت و از او براي اولين كنسرت گروه آريان دعوت كرد.اما در پاسخ ايرج قادري او را براي بازي در فيلم نرگس و سام دعوت كرد، به اين صورت بعد از چند تست و پيش توليد گلزار درسال 79 اولين تجربه بازيگري خودرا بدست آورد.

گلزار پول سازترين بازيگر سينماي ايران

ساليان اسـت هرگاه در ايران واژه سوپراستار بـه گوش ميخورد، اولين نامي كـه ناخودآگاه بـه ذهن مي آيد محمدرضا گلزار اسـت. محمدرضا گلزار بازيگر، خواننده، نوازنده و مدل موفق ايراني اسـت. تيپ و استايل خاصش طرفداران زيادي دارد. او پرطرفدارترين بازيگر ايراني در فضاهاي مجازي ازجمله اينستاگرام اسـت.

برخي وي را گران‌ ترين بازيگر ايراني ميدانند. اما چـه كسي اسـت كـه نداند اين بازيگر گران‌ قيمت، نزديك بـه دو دهه پول‌ سازترين بازيگر سينماي كشور ايران هم بوده اسـت. گلزار در بين بازيگران مرد دركنار امين حيايي و در بين آرتيست‌هاي خانم بيشتر از همه ي با الناز شاكر دوست و مهناز افشار همبازي بوده و زوج‌ هاي آشنايي را تشكيل داده اسـت.

مجري گري محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار در زمستان 97 اولين تجربه خود را بعنوان مجري در مسابقه برنده باش كسب كرد . اما جنجال هايي از جمله دستكاري در آراي مردمي جشنواره جام جم ، محمد رضا گلزار و برنامه اش را دچار حاشيه هايي كرد .

استاليست اختصاصي گلزار براي انتخاب لباس

آهو سپانلو، استايليست محمدرضا گلزار از حدود سال ۲۰۰۸ تا به امروز كارهاي طراحي و انتخاب لباس اين هنرمند را در مراسم هاي مختلف برعهده دارد او كه پيش از شروع همكاري با گلزار در بهترين دانشگاه هاي انگلستان در زمينه مد تحصيل كرده است آخرين متد طراحي را در لباس هاي گلزار اعمال مي كند و همين باعث شده لباس هاي آقاي سوپر استار از تمام همكارانش متفاوت باشد.

بيزنس هاي مختلف محمد رضا گلزار

رضا گلزار سوپر استار ايراني را بايد سردمدار انواع مشاغل ايراني دانست ! محمدرضا گلزار يك كلوپ زيبايي ويژه مردان راه انداخته است مديريت رستوران انار واقع در جردن گلفام را بر عهده گرفته و با يك برند مكزيكي به نام اكليپس در توليد پوشاك شريك شده است در ضمن فروشگاه ورزشي به نام گو اسپورت از نمايندگي فرانسه هم دارد كه به شعبه دوم رسيده است، گلزار همچنين مركز سولاريومي به نام سان پينت در دبي دارد و شنيده ها از حضور وي در برج سازي و بسار بفروش نيز حكايت دارد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۲:۵۲ توسط:بابك جوادي موضوع: نظرات (0)

بيوگرافي مهناز افشار

بيوگرافي مهناز افشار

مهناز افشار بازيگر سينما ، تئاتر و تلويزيون متولد 21 خرداد سال 1356 در شهر تهران است . مهناز افشار ديپلم رشته تجربي دارد و براي ادامه تحصيل به مدت 4 سال در موسسه غير انتفاعي در رشته تدوين تحصيل كرده است .

خانواده مهناز افشار

وي در يك خانواده بسيار مذهبي با دو برادر بزرگ شده است . او مي گويد خانواده اش بخاطر اعتقاداتشان در ابتدا با بازيگري او مخالف بوده اند .

شروع كار هاي هنري

از طريق شمسي فضل الهي اولين بار سال 1377 در 21 سالگي براي بازي در سريال "گمشده " معرفي شد و اولين و آخرين تجربه خود در قاب تلويزيون را بدست آورد . او در كلاس‌ هاي بازيگري استاد حميد سمندريان تعليم ديد. مهناز افشار بازيگري را با مجموعه تلويزيوني عشق گمشده در سال 1376 آغاز كرد و پس از آن با ايفاي نقش در فيلم دوستان به كارگرداني علي شاه حاتمي در سال 1377 به سينما راه يافت.شباهت زياد مهناز افشار به گوگوش خواننده مشهور در شروع كارش تاثير گذار بود، او در دهه هشتاد از چهره‌ هاي تاثير گذار سينماي تجاري ايران شد.

از فيلم هاي معروف او مي توان به شور عشق در كنار بهرام رادان، آتش بس در كنار محمدرضا گلزار، دعوت در كنار كتايون رياحي، سعادت آباد، برف روي كاج ها، پسر آدم، دختر حوا در كنار حامد كميلي، نهنگ عنبر 1 و 2 در كنار رضا عطاران و ويشكا آسايش و داركوب در كنار امين حيايي اشاره كرد.

گم شده، عشق تعطيل نيست در كنار محمدرضا گلزار، عاشقانه در كنار ساره بيات و محمدرضا گلزار و سريال گلشيفته از سريال هاي او هستند.

ازدواج مهناز افشار

مهناز افشار در خرداد 1393 با ياسين رامين فرزند محمد علي رامين معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در دوره رياست جمهوري محمود احمدي نژاد ازدواج كرد . اين زوج در 4 خرداد ماه سال 1394 صاحب دختري به نام ليا شدند .

ستاره دهه هشتاد

مهناز افشار در دهه هشتاد از چهره هاي تاثير گذار سينماي تجاري ايران شد و در سالهاي پاياني اين دهه با بازي در فيلم هاي كارگردانهاي متفاوت سعي كرد تصوير شناخته شده اش را تغيير دهد . تلاشي كه به دريافت چندين جايزه و تقدير نامه از سوي منتقدان و جشنواره هاي داخلي انجاميد .

دستگيري ياسين رامين

اقاي ياسين رامين مديرعامل شركت دارويي رشد بعلت اختلاف 6 ميلياردي با هلال احمر در مرداد 1395 دستگير شد . يكي ديگر از علت هاي بازداشت وي وارد كردن شيرهاي الوده بود كه بارها توسط وي تكذيب شد .

طلاق مهناز افشار از ياسين رامين

مهناز افشار با انتشار استوري در صفحه اينستاگرام خود، خبر جدايي از ياسين رامين را اعلام كرد.

او با انتشار استوري در صفحه اينستاگرامش نوشت: «هر آدمي ضعيف يا قوي يك وجودي داره. ولي وقتي تصميم مي گيري يك مادر مجرد باشي بايد دوتا وجود داشته باشي و اونارو براي خودت و فرزندت قوي تر هم بكني.»

غذاي مورد علاقه مهناز افشار

غذاهاي مورد علاقه اش لوبيا پلو و ماكاروني است و به خاطر همين علاقه اين غذاها را خيلي خوب مي پزد. در زندگي همه چيز را فقط از خدا ميخواهد و بس،مدتي مزون لباس داشت اما به خاطر وقت گير بودنش از اين كار صرف نظر كرد.

جوايز و افتخارات هنري مهناز افشار

افشار در سال‌هاي حضور حرفه‌اي اش در سينما توانسته است جوايز فراواني كسب كند، مهمترين آن‌ها عبارتند از:

برنده ديپلم افتخار بهترين بازيگر نقش اول زن از انجمن منتقدان براي طبقه سوم ۱۳۸۸

برنده سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل زن از جشنواره فجر براي سعادت‌آباد ۱۳۸۹

برنده ديپلم افتخار بهترين بازيگر زن از بخش نگاه نو جشنواره فجر براي برف روي كاج‌ها ۱۳۸۹

برنده جايزه بهترين بازيگر نقش اول زن از انجمن منتقدان براي برف روي كاج‌ها ۱۳۸۹

برنده تنديس بهترين بازيگر زن از جشن دنياي تصوير براي طبقه سوم ۱۳۹۰

او در جشنواره فيلم فجر در سال ۸۶ نامزد دريافت سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل زن براي فيلم "تسويه حساب" و در سال ۹۶ نيز نامزد دريافت سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش اول زن براي فيلم "داركوب" شد كه در هيچكدام موفق به دريافت سيمرغ نشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۷:۳۰ توسط:بابك جوادي موضوع: نظرات (0)

بيوگرافي سحر زكريا

بيوگرافي سحر زكريا

سحر زكريا در دوم مهرماه سال ۱۳۵۲ در گيلان به دنيا آمد . پدر او اصالتاً اهل اراك است و شناسنامه او را براي محل تولد در اراك گرفتند .

سحر زكريا در يك خانواده كم جمعيت به دنيا آمد تنها يك خواهر كوچكتر از خود دارد كه ازدواج كرده و اكنون ساكن تهران است. پدر او مهندس بود و در شهرهاي مختلف اقامت داشت و به واسطه شغل پدرش در شهرهاي مختلف از قبيل كرمانشاه،رشت،لاهيجان،همدان و تهران زندگي كرده است .

آغاز فعاليت هنري

سحر زكريا از دوران نوجواني به هنر علاقه داشت و رشته تحصيلي خود را نيز در زمينه ادبيات نمايشي و تئاتر انتخاب كرد . او براي اولين با با بازي در سريال ( در پناه تو ) به تلويزيون وارد شد . به علت درخشش و توانايي هاي خواسته در بازيگري بلافاصله در فيلمي به نام ( مردي از جنس بلور ) به عنوان بازيگر انتخاب شد .

شهرت با پاورچين

سحر زكريا از جمله بازيگران شناخته شده در زمينه سريال هاي طنز مي باشد او توانست با همكاري با مهران مديري و حضور در برنامه طنز پاورچين به شهرت برسد و در سريالهاي قهوه تلخ مرد و دوهزار چهره بازي كرد .

علت ازدواج نكردن سحر زكريا

سحر زكريا در آستانه دهه پنجاه سالگي هنوز ازدواج نكرده و مجرد است . او علت ازدواج نكردن را نداشتن فرصت ازدواج و انتخاب اعلام كرده است . اين هنرمند ايراني گفته است : من هيچوقت آرزوي پوشيدن لباس عروس و ازدواج كردن را نداشتم اما هميشه دلم مي خواست يك زن موفق و مستقل باشم .

آشپزي سحر زكريا چطور است ؟

از جمله افرادي هستم كه با علاقه غذا مي پزم خوشبختانه معمولا دستپختم خوب از آب در مي آيد ، خورش بادمجان ، ماكاراني و آلو اسفناج را خوب درست مي كنم .

بيماري گلو و حنجره سحر زكريا

در اواسط فرودين سال 1400 سحر زكريا بـه انتشار ويدئويي در فضاي مجازي از عدم پرداخت دستمزد در سريال قهوه تلخ گفت. وي همچنين در صفحه خود توهين هايي بـه مهران مديري كرد كه باعث حمله هواداران مهران مديري بـه وي شد .

آيا او واقعا از بيماري خاصي رنج مي‌برد؟بازيگري كه امروز جنجال هاي زيادي به پا مي‌كند. ماجراهاي او از حمله بـه مهران مديري شروع شد. او هم چنين بخاطر اعتراض بـه نحوه واكسينه كرونا در كشور ممنوع الفعاليت شده اسـت.

انتقاد تند سحر زكريا به مهران مديري

جنجالي ترين اين واكنش ها كه حواشي زيادي به دنبال داشت ، انتقاد سحر زكريا از مهران مديري بود . ماجرا از يكي از گفت و گو هاي مهران مديري آغاز شد كه در ان از مديري درباره ي علت ادامه نيافتن همكاري او با تيم قديمي بازيگرانش سؤال شده بود. مديري در پاسخ بـه اين سؤال گفت كه هر پروژه اي بازيگران و جنس بازي مخصوص بـه خودش را مي طلبد و هر بازيگري براي هر پروژه اي مناسب نيست.

سحر زكريا اما در واكنش بـه صحبت هاي مديري از او بخاطر بي توجهي بـه تيم قديمي بازيگرانش و رها كردن انها انتقاد كرد و گفت اين بازيگران به دليل سالها همكاري با مهران مديري، ديگر پيشنهاد كاري اي نداشته اند و اين بيكاري طولاني مدت ها اسـت گذران زندگي را براي انها دشوار كرده اسـت. اين انتقاد بسيار خبرساز شد و واكنش تند طرفداران مهران مديري و حتي برخي چهره هاي مشهور را به دنبال داشت.

ماجراي ممنوع الكاري سحر زكريا چي بود ؟

در بهمن ۱۳۹۹ سحر زكريا در پي درگذشت علي انصاريان در صفحه شخصي خود بـه نخريدن واكسن كرونا اعتراض كرد كه باعث واكنش تند در ۲۰:۳۰ شد. او در فروردين ۱۴۰۰ با انتشار ويديويي اعلام كرد كه به دليل اين اعتراض ممنوع‌ الكار شده اسـت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۳:۰۵ توسط:بابك جوادي موضوع: نظرات (0)

بيوگرافي زهره فكور صبور

بيوگرافي زهره فكور صبور

زهره فكور صبور در سال 1357 در تهران بدنيا آمد . وي بازيگر تئاتر ، تلويزيون و سينماي ايران بود كه در 10 اسفند 1400 به زندگي خود پايان داد . خانم فكور صبور اخيرا در سريال نوروزي كاميون و سريال بي همگان ايفاي نقش كرده بود .

زندگينامه زهره فكور صبور

نام: زهره فكور صبور

زمينه فعاليت: بازيگر سينما، تلويزيون و تئاتر

تولد: ۱ فروردين ۱۳۵۷

محل تولد: تهران

محل زندگي: تهران

قد: ۱۶۸ سانتيمتر

مليت: ايران

پيشه: بازيگري

سال‌هاي فعاليت: از ۱۳۷۷ تاكنون

فوت: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ (۴۳ سال)

خانواده زهره فكور صبور

در يك خانواده 7 نفري با سه خواهر و يك برادر به دنيا امد و خودش فرزند آخر است . پدرش كرمانشاهي مادرش هم سمناني هستند اما وي در تهران متولد شده است . او كار بازيگري خود را با سريال نرگس در تلويزيون آغاز كرد و پس از آن در سريال هاي روزگار جواني ببي گل ادامه داد .

شروع بازيگري

زهره فكور صبور بازيگري را در همان كودكي آغاز كرد . زماني كه كدك بود علاقه شديدي به بازيگري داشت با كار تئاتر كودك فعاليتش را آغاز كرد . آقاي شاپور قريب كارگردان بزرگ كشورمان به او پيشنهاد بازي در سريال روزگار جواني را داد . اين مجموعه را آقاي اصغر فرهادي كاركرداني كرده است . در اولين تجربه بازيگري خانم زهره فكور صبور با سوپراستارهاي سينمايي ايران از جمله بهزاد خداويسي ، امين حيايي و نصرالله رادش همبازي شد .

شهرت با سريال نرگس و دلنوازان

شهرت خانم زهره فكور صبور را مي توان به سريال نرگس نسبت داد . يكي از پربيننده ترين كارهاي تلويزيوني سال 1385 كه آقاي سيروس مقدم در 70 قسمت آن را ساخت و براي شبكه سوم آماده كرد .

كم كاري زهره فكور صبور از زبان خودش

فكور كه چند سالي ميان مجموعه هاي وي تا دردسرهاي عظيم وقفه افتاد از گزيده كاري خود اينگونه گفت:بعد از نقش هايي كه من در روزگار جواني ، مسافري از هند و يا دلنوازان داشتم اكثر نقش هاي پيشنهادي ام به اين شخصيت ها نزديك بودند و احساس مي كردم فيلمنامه ها سراغ نقش هايي كليشه از من رفتند و چون نمي خواستم كليشه كار كنم با وسواس بيشتري نقش هايم را انتخاب مي كردم و حتي مدتي از فضاي بازيگري دور شدم البته در اين مدت در شهرستان تدريس بازيگري داشتم و يا به طراحي لباس مشغول بودم.

بهترين و بدترين اخلاق زهره فكور صبور؟

بدترين اخلاقم اين است كه حرف مردم خيلي روي من تاثير مي‌گذارد و با يك حرف خيلي ناراحت و با يك حرف خيلي خوشحال مي‌شوم و به نظرم بهترين اخلاقم اين هست كه خيلي سريع مي‌بخشم.

درگذشت زهره فكور صبور:

وي در تاريخ 10 اسفند 1400 حوالي ساعت 8 شب در منزل شخصي خود بر اثر استعمال بيش از حد *** دچار مسموميت شديد دارويي شده و به بيمارستان اعزام شد كه متاسفانه در نهايت پزشكان نتوانستند جان وي را نجات دهند و وي درگذشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۹:۴۳ توسط:بابك جوادي موضوع: نظرات (0)

بيوگرافي ريحانه پارسا

بيوگرافي ريحانه پارسا

ريحانه پارسا در 4 اسفند سال 1377 در تهران متولد شد و فعاليت هنري خود را از تئاتر در سال 1396 آغاز نمود . وي اولين فيلمي كه او در تلويزيون بازي كرد مجموعه پدر در سال 1397 بود . ريحانه پارسا ديپلم در رشته نمايش از هنرستان تئاتر دارد و مدرك دانشگاهي ليسانس بازيگري از دانشگاه سوره است .

دنياي بازيگري ريحانه پارسا

ريحانه پارسا در كلاس هاي بازيگري زيادي شركت كرده و در دوران دانشجويي و مدارس كا تئاتر را برعهده داشته است . وي در دوران دانشجويي چندين تئاتر را با دوستانش كار كرده است .

ازدواج و طلاق ريحانه پارسا

ريحانه پارسا در اسفند 1398 با مهدي كوشكي ازدواج كرد . از همان ابتدا ازدواج ريحانه پارسا و مهدي كوشكي به دليل اختلاف سني و سبك اعلام آن در شبكه هاي اجتماعي و حواشي مربوط به آن بسيار خبر ساز شد . خيلي ها اين ازدواج را ازدواج سفيد ازش نام مي برند .

چند ماه بعد از ازدواجشان همه عكس هاي دو نفره و عاشقانه شان از صفحه اينستاگرام هر دو بازيگر حذف شدند. و بعد از چند ساعت ريحانه پارسا ويديويي در صفحه مجازي خود منتشر كرده و بدون اين كه واكنشي نسبت به اين خبر داشته باشد با تشكر از مردم اعلام كرده كه حالش خوب است. او همچنين در انتهاي اين ويدئو گفته: اميدوارم آقاي كوشكي در هر كجا كه هستند سلامت باشند. كه خبر از طلاق و جدايي مهدي كوشكي و ريحانه پارسا دارد.

عكس هاي حاشيه ساز و پاسخ ريحانه پارسا

من ، ريحانه پارسا دختري كه از هم اكنون تا هميشه اگر كسي ميشناستش به واسطه ي سريال پدر هست . اين رو هيچوقت يادش نيمره . از همين پست ميگم اگر اينروزها عكسي ديده شده كه فرق زيادي با تصوير اين ماه هاي اخير داره بي هيچ جبهه گيري خاصي و موضع داشتن بوده و هست .

تجربه سينمايي ريحانه پارسا

ريحانه پارسا براي اولين بار با فيلم سينمايي «خوب بد جلف 2: ارتش سري» به كارگرداني مشترك پيمان قاسم خاني و محسن چگيني در سال 1398 وارد سينما شد. اين فيلم در بخش سوداي سيمرغ سي و هشتمين جشنواره فيلم فجر حضور داشت.

پيمان قاسم خاني درباره انتخاب ريحانه پارسا براي اين نقش گفته بود: “ريحانه اولين انتخاب ما نبود و من سريال «پدر» را نديده بودم. اما وقتي براي تست آمد و انرژي‌اش را ديدم، براي اين نقش انتخابش كرديم و بعد از آنكه جلوي دوربين حاضر شد، از انتخاب خود راضي بوديم. اگر ريحانه پارسا حواشي‌اش را كنار بگذارد، آينده خوبي در انتظارش است.

مهاجرت ريحانه پارسا از ايران براي هميشه

در نهايت 28 مهر ماه 1399 ريحانه پارسا قيد حضور و فعاليت هنري را در ايران زد و مهاجرت كرد ، اين خبر توسط سام درخشاني از دوستان همكار وي تاييد شده است.

او فعلا در تركيه حضور دارد تا مقصد نهايي اش مشخص شود ولي از همانجا اعلام كرده اگر امنيت جسمي و رواني اش همچنان تهديد شود افشاگري مي كند.

به تازگي تصويري از پوشش عجيب ريحانه پارسا بعد از مهاجرت به تركيه در اينستاگرام منتشر شده است.

او البته مدعي بود كه براي ساخت فيلم افشاگرايانه زندگي‌اش با نام «زمان» توسط يك تهيه‌كننده فرانسوي به تركيه سفر كرده است، اما برخي معتقدند پارسا جديدترين صيد سايت‌هاي شرط‌بندي در تركيه است؛ سايت‌هايي كه درگاه‌هاي پرداخت ريالي دارند! همانطور كه قبل‌تر هم برخي چهره‌هاي جنجالي اينستاگرام در اين مسير وارد شده‌اند.

ريحانه پارسا با انتشار اين عكس نوشت: من،رفتنم بي حرف

بي موقع بي مقصد حتي

او بلافاصله پس از خروج، خيلي زود وارد فضاي سياسي‌كاري شد؛ از علينژاد خبرنگار ضدايراني و پايه‌گذار و مروج كمپين «چهارشنبه‌هاي سفيد» تقاضاي مصاحبه كرد و در اين گفتگو تاكيد كرد كه بعد از كمپين ضد حجاب علينژاد چندين بار تلاش كرده تا در خيابان و مترو بي‌حجاب باشد. درباره زندگي‌اش با كوشكي نيز تاكيد كرد كه ازدواجي صورت نگرفته. او همچنين تصريح كرد به ايران برنمي‌گردد!

ارتباط ريحانه پارسا و تتلو

ريحانه پارسا پس از مهاجرت به تركيه به ديدار امير تتلو رفته و البته اين خبر را هيچكدام از آنها تا اين لحظه رسانه اي نكرده اند.انتشار اين خبر توسط يكي از دوستان بسيار صميمي و نزديك امير تتلو (س . گ) صورت گرفت كه فقط براي چند دقيقه با انتشار يك استوري از ديدار ريحانه پارسا و امير تتلو در صفحه اينستاگرامش، به آنها تبريك گفت و البته پس از چند دقيقه آن را حذف كرد. در اين استوري خطاب به امير تتلو نوشته شده بود: «خسرو آواز ايران تويي داداش، مباكتون باشه، ريحانه و امير، چقدر به هم مياد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۵:۵۸ توسط:بابك جوادي موضوع: نظرات (0)

بيوگرافي بهنوش بختياري

بيوگرافي بهنوش بختياري

بهنوش بختياري بازيگر تلويزيون و سينماي كشورمان متولد ۲۹ ارديبهشت ماه سال ۱۳۵۴ در شهر تهران است. تحصيلاتش را در مقطع كارشناسي رشته زبان فرانسوي از دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران به پايان رسانده است. وي با بازي در سريال خانه به دوش چهره اش شناخته شد. بهنوش بختياري علاوه بر فعاليت در عرصه بازيگري تاجر و مالك برند لباس و جواهرات مي باشد. بهنوش بختياري در تيرماه ۱۳۷۸ با محمدرضا آرين نويسنده ي كارهاي طنز مهران مديري ازدواج كرده است.

خانواده بهنوش بختياري

بهنوش بختياري يك خانواده 5 نفره دارد و آخرين فرزند خانواده است . وي يك برادر بزرگتر از خود به نام بهزاد و يك خواهر به نام بهناز دارد . پدرش در گذشته كارخانه توليد ابزار ايمني داشت و مادرش خانه دار است .

نحوه بازيگر شدن بهنوش بختياري

بهنوش بختياري سال 1354 در بيمارستان اقبال تهران به دنيا آمد و اكنون ساكن شهرك ژاندارمري مي باشد . وي دوره بازيگري را تحت نظر مهتاب نصيرپور گذراند . وبا منشي گري صحنه وارد كار شد و به هنرپيشه گري پيوست .

ماجراي ازدواج بهنوش بختياري

اين هنرمندكشورمان تير ماه سال 87 با محمد رضا آرين ازدواج كرد . محمد رضا آرين از نويسنده هاي كشورمان است كه هيچ علاقه اي به انتشار تصويرش ندارد .

بهنوش بختياري به مراسم ساده ازدواجش اشاره كرد و گفت: مهريه من 14 سكه بهار آزادي است و من با يك عقد محضري و خريد يك قرآن با جلد چرمي بسيار زيبا بدون خريد حتي يك حلقه، طلا و جواهر و پوشيدن لباس عروس و آرايشگاه رفتن راهي خانه بخت شدم و زندگي مشتركم را آغاز كردم.

نخستين بازي حرفه اي

بختياري اولين بار سال 1375 وقتي 21 ساله بود با معرفي خانوم نصير پور در سريال هواي تازه بازي كرد و نخستين بار 20 هزار تومان كه رقمي هم نبود دستمزد گرفت . بعد از چندين تجربه بازيگري به علت دستمزد كم ، وارد منشي گري پشت صحنه شد .

شغل دوم خانم بختياري

خانم بازيگر يك سالن زيبايي بنام تيارا دارد . او صاحب امتياز مجله ديده بان مي باشد . علاوه بر سهام داري برند لباس پاندورا ، مالك برند طلا و جواهر روجا گالري هم مي باشد .

بهنوش بختياري با انتشار تصوير خود و داريوش فرضيايي نوشت :

تو عمرم انقدر ازكاري لذت نبرده بودم . محله گل و بلبل ديد منو به دنيا عوض كرده. وقتي واسه بچه ها كار ميكنم روحم جلا پيدا ميكنه. وقتي عشق خالصانه و بي توقع و رفتار پاكشونو ميبينم ديگه از هيچ قضاوتي ناراحت نميشم.

پيش خودم ميگم ما انقدر لياقت داشتيم كه فرشته ها دوسمون داشته باشن ومام به عشقشون ساعتها روپا وايسيم. وقتي ميگن خاله چمني دلم ضعف بره و بگم تا آخر عمربراي لبخندتون جون ميدم. عمو پورنگ كه ديگه يه سره جاش تو بهشته كه انقدر دعاي پاك كوچولوا همراهشه. خوش به سعادتشون…

خيلي خيلي خيلي اين كارو دوس دارمو همينطور خسته نباشيد اقاي عليپور كارگردان گلمون. اقاي اقاجان زاده تهيه كننده اي كه شبيه هيچ تهيه كننده اي نيست و مال سرزمين كودكان است وبس. گل و بلبليا خسته كار نباشيد. همين الان از سركار ميايم خونه ولي روحم زنده وشاده.

با اينكه جسمم خستس كه اونم بايه خواب خوب ميشه. شبتون پرستاره..ببخشيد كه نميتونم جواب كامنتاي قشنگتونو بدم. سرفرصت ايشاللا. ولي همروميخونم..دوستون دارم.يا علي

ماجراي بچه دار نشدن بهنوش بختياري و سرپرستي فرزند از بهزيستي

بهنوش بختياري سال 1394 به عنوان بهترين بازيگر براي بازي در محله گل و بلبل انتخاب شد و مهمان برنامه سه ستاره با اجراي احسان عليخاني شد اين بانوي هنرمند در اين برنامه پرده از راز مادر نشدنش برداشت و گفت كه ديگر اين شانس را ندارد كه خودش صاحب فرزندي شود .

اين هنرمند يكسال بعد اعلام كرد كه قرار است يك دختر را به فرزند خواندگي قبول كند . اما چند وقت بعد اعلام كرد كه اين امر به دليل ارتباط نگرفتن همسرش با بچه ميسر نشد و خانم بازيگر تنها سرپرستي اين دختر را در بهزيستي برعهده دارد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۳:۱۶ توسط:بابك جوادي موضوع: نظرات (0)

بيوگرافي امين حيايي

بيوگرافي امين حيايي

امين حيايي سوپر استار اين روزهاي سينما متولد سال 1349 و خرداد ماهي مي باشد . اين هنرپيشه محبوب در رشته كامپيوتر تحصيل كرده اما بنا به دلايلي از تحصيل در اين رشته انصراف داده است . او در دوره دبيرستان نيز ، در رشته رياضي و فيزيك كه بيشتر مخصوص شاگرد زرنگ هاست ، تحصيل كرده كه نشان مي دهد او ذهن باز و خلاقي دارد .

ماجراي ورود به بازيگري امين حيايي

امين حيايي در سال 1370 بازيگر يك تئاتر كودكان به كارگرداني ثريا قاسمي بود . در پانزدهمين جشنواره فيلم نامزد دريافت جايزه بازيگر نقش دوم فيلم براده هاي خورشيد شد . خيلي زمان برد تا بتواند به عنوان بازيگر نقش اول در فيلم سيب سرخ حوا چندان موفق نبود. او در سال 1381 با بازي در شش فيلم روي پرده سينماهاي تهران رفت و از اين حيث ركوردار بود .

خانواده و مرگ خواهر

در بيمارستان شهداي تجريش به دنيا آمد و در محله شميرانات بزرگ شد . پدرش شغل آزاد و مادرش معلم بود و يك برادر كوچكتر از خود بنام اميد دارد . تنها خواهرش سال 1370 در 21 سالگي امين بر اثر سرطان فوت كرده است .

همكاري با شريفي نيا

در تمامي سالهاي فعاليتم مديون دوست عزيزم محمد رضا شريفي نيا هستم . من كنار او فيلم هاي موفقي را كار كرديم ، خيلي ها مي گويند با او كار نكن اما من با او نون و نمك خوردم و نقش او در فعاليت هاي هنري ام انكار ناپذير است .

ازدواج و همسر امين حيايي

امين حيايي نخستين بار ، با مونا بانكي پور ازدواج كرد و حاصل اين ازدواج نيز پسير بنام دارا مي باشد كه متولد سال 1375 است . اگر بخواهيم مونا بانكي پور را بيشتر معرفي كنيم، ميتوانيم ايفاي نقش او در سريال خواب و بيدار را مثال بزنيم، او دراين سريال پر بيننده نقش همسر دانيال حكيمي را بازي مي‌كرد.

خانم بانكي پور بعد ها بـه بيرون از كشور مهاجرت كرده و با توافق امين حيايي حضانت پسرشان را بر عهده گرفته اسـت. مونا بانكي پور در حال حاضر فعاليت هنري ندارد. حيايي و بانكي پور تا بحال در مورد علت اصلي طلاق شان صحبت نكرده اند و اخبار رسمي دراين موضوع وجود ندارد.

ازدواج دوم امين حيايي با نيلوفر خوش خلق

امين حيايي با نيلوفر خوش خلق كه بازيگر است ازدواج كرد . نيلوفر خوش خلق متولد 1351 است . او در فيلم هايي همچون قلاده طلا ، دايره زنگي ، ماني و ندا و سريال خوب بد زشت با همسرش ايم احيايي همبازي بود . حتي در زمان نامزدي نام خانم خوش خلق در تيراژ بوي بهشت كه با آقاي حيايي همبازي بود با نام نيلوفر حيايي درج شد .

امين حيايي در برنامه عصر جديد

امين حيايي در كنار آريا عظيمي نژاد، رويا نونهالي و سيد بشير حسيني در برنامه استعداديابي احسان عليخاني به‌عنوان داور حاضر شد.در فصل اول اين برنامه، حيايي تنها داوري بود كه تقريباً به همه رأي سفيد مي‌داد و با شوخي و دلجويي ناكامان را بدرقه مي‌كرد، اقدامي كه به قول خود حيايي باعث شد خيلي‌ها به او لقب خرس مهربان برنامه «عصر جديد» را بدهند.اما با شروع فصل دوم، حيايي رويه‌اش را به ‌كلي عوض كرد.

جوايز و افتخارات امين حيايي

امين حيايي در سال 1368 برنده جايزه بهترين بازيگر نقش اول مرد جشنواره فيلم فجر براي بازي در فيلم شب شد . او همچنين برنده ديپلم افتخار بهترين بازيگر نقش اول مرد در جشنواره سي و ششم فيلم فجر براي فيلم شعله ور شد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۸:۱۳ توسط:بابك جوادي موضوع: نظرات (0)

بيوگرافي امين فردين

بيوگرافي امين فردين

به راحتي بايد گفت بهترين خبرنگار پشت پرده در فضاي مجازي امين فردين است . او آمار و اطلاعاتي از همه دارد كه وقتي بيان مي كند هيچكس باورش نمي شود . او اقازاده است ولي نه مثل بقيه آقازاده ها . او مشغول كارهايش است و در آلمان اقامت دارد . وي از 14 سالگي خبرنگاري را در صدا و سيما ايران شروع كرده است و در اينكار تجربه زيادي دارد .

بيوگرافي امين فردين

امين فردين متولد 29 شهريور 1370 در اهواز ، خبرنگار است . فارغ التحصيل ليسانس رشته مهندسي كامپيوتر از دانشگاه آزاد كرمانشاه مي باشد كه از باشگاه خبرنگاران شروع كرد و حالا ساكن كشور آلمان مي باشد .

در سال 1386 وقتي 16 ساله بود ، دوره هاي خبرنگاري را در باشگاه خبرنگاران جوان گذراند تا اينكه سال 88 بعنوان تدوينگر كار خود را با صدا و سيماي خوزستان شروع كرد . او از 14 سالگي در صدا سيما بوده است . اما كارهاي مهمي انجام نميدهد وفقط در آن فضا حضور داشته است اما مشغول خبرنگاري نبوده است .

امين همچنين از سال 1386 كنار پدرش حسينعلي فردين در آموزشگاه هواپيمايي مدل، بعنوان مسئول سمعي و بصري كار مي كرد. او سپس سال 89 وقتي 19 ساله بود بعد از پذيرش در دانشگاه آزاد كرمانشاه به اين شهر نقل مكان كرد و آنجا نيز همكاري خود را با شبكه تلويزيوني اين شهر ادامه داد.

فردين همچنين از سال 1386 كنار پدرش حسينعلي فردين در آموزشگاه هواپيمايي مدل، بعنوان مسئول سمعي و بصري كار مي كرد كه اين كار علاقه او نبود و به دلايل شخصي مجبور به انجام اين كار شده بود. او سپس سال 89 وقتي 19 ساله بود بعد از پذيرش در دانشگاه آزاد كرمانشاه به اين شهر نقل مكان كرد و آنجا نيز همكاري خود را با شبكه تلويزيوني اين شهر ادامه داد. او آنقدر به خبرنگاري علاقه داشت كه هنوز دانشگاه شروع نشده دنبال كار اصلي خود رفت و پس از قطعي شدن همكاري بسيار خوشحال شده بود.

فردين در سال 89 موفق شد دو كتاب بنام هاي تدوين فيلم با برنامه اديوس و سيستم عامل لينوكس را توسط انتشارات كليد به چاپ برساند. او سپس از سوي حوزه نظارت و ارزيابي تهران براي تدوين و تهيه گزارشي بنام زخم كارون در آبان 1389 بعنوان برترين تدوينگر و خبرنگار با نمره برتر شناخته شد. او كارنامه درخشاني دارد و نبايد فقط لايو هاي شبانه او و پرسيدن چهار سوال را ديد، بايد زحمت هاي او در اين سال ها را هم‌ ديد.
مهاجرت از ايران به آلمان

امين فردين مدتي به ساخت مستند هاي مختلف پرداخت تا اينكه در سال 1396 براي ادامه زندگي راهي كشور آلمان شد و اعلام كرد كه از اين به بعد يك خبرنگار پشت پرده است . او اولين كسب بود كه عكس هاي دونفره محمد علي نجفي شهردار سابق تهران و همسر دوم وي ميترا استاد را پخش كرد .

نبرد سلبريتي ها در كانال پشت پرده

در حال حاضر كانال پشت پرده صحنه نبر سلبريتي ها است . وقتي برخي از آنها با هم مشكل پيدا مي كنند اقدام به ارسال اطلاعات محرمانه از زندگي خصوصي يكديگر به اين كانال مي كنند . هنرمندان زيادي در داخل كشور از افشاي اطلاعات محرمانه در مورد زندگي خصوصي شان در اين كانال اظهار تاسف كرده اند .

منبع درآمد امي فردين از كجاست ؟

با اينكه هنوز شفاف از پشت پرده حاميان ماليش حرف نزده اما يكي از راه هاي در آمدي او تشويق مردم به حضور در كانال يوتيوپي است . او براي هر بازديد از تبليغات ميان ويديويي در يوتيوپ كسب در آمد دارد . علاوه بر اينكه اخباري از همكاري او با مافياي سايت هاي شرط بندي هم به گوش مي رسد .

نقش در خودكشي بازيگر زن ؟!

بعد از خودكشي زهره فكور صبور ، حميد فراهاني مدعي شد مرحومه قبل از فوت به چند نفر از آشنايان گفته بود از شايعاتي كه يك اخاذ مجازي پناهنده در آلمان درباره او ساخته و منتشر كرده است ، ناراحت و عصباني مي باشد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۱:۱۶ توسط:بابك جوادي موضوع: نظرات (0)

بيوگرافي سحر قريشي

بيوگرافي سحر قريشي

سحر قريشي متولد ششم دي ماه 1366 در تهران است . اين بازيگر مشهور تحصيلاتش را تا ديپلم تجربي ادامه داده است . پدرش سعيد قريشي و مادرش ندا افشار هستند . او مادرش را مشوق اصلي خود براي بازيگري مي داند . خانم قريشي تنها يك برادر به نام سپهر دارد كه از او كوچكتر است و به عنوان عكاس و خبرنگار بسيجي نيز مدتي در سوريه حضور داشته است .

درخشش در سريال دلنوازان

سحر قريشي از بازيگران شناخته شده و با سابقه سينما و تلويزيون كشورمان مي باشد . وي توانسته در سال هاي اخير روند روبه رشد چشمگيري در عرصه بازيگري داشته باشد . اين بازيگر با درخشش در سريال دلنوازان به شهرت فراواني دست يافت و مورد توجه كارگردان سينما قرار گرفت . سحر قريشي را به عنوان يكي از بازيگران پر حاشيه ميتوان نام برد .

در چند سال اخير به دليل جنجال آفرين هايي كه داشته به خصوص در رابطه با مهدي طارمي بازيكن تيم ملي حسابي خبر ساز شد . اين خبر مورد توجه بسياري از رسانه ها قرار گرفت .

حضور در صحنه تئاتر

اولين تجربه حضور سحر قريشي در تئاتر مربوط به سال 1396 است . او در نمايشي به نام لامبورگيني 2 به كارگرداني سيامك صفري به روي صحنه رفت . بازي او در اين تئاتر به حواشي و جنجال هايي همراه بود .

ازدواج اول و طلاق سحر قريشي

اولين بار قبل از شروع بازيگري تقريبا در سن 17 سالگي در سال 83 با مهران اخوان ذاكر ازدواج كرد ، اما اين ازدواج بعد از پخش سريال دلنوازان در سال 88 به طلاق ختم شد . مهران اخوان در باره جداي اش از سحر مي گويد پس از پخش سريال دلنوازان كه باعث شهرتش شد رفتار سحر تغيير كرد و شش ماه بعد از آن من از ايشان خبري نداشتم . به دادگاه حمايت از خانواده هم مراجعه كردم و از او شكايت كردم و در نهايت از هم جدا شديم .

صيغه محرميت با اميد علوي

سحر قريشي اولين بار در يك برنامه تلويزيوني خبر محرم شدن خود با اميد علوي كه خواننده هست را رسانه اي كرد و درباره نسب خود با وي گفت : من به هر حال در شرايطي نيستم كه تنها بخواهم به زندگي ام ادامه بدهم البته من اميد را از قبل مي شناختم ولي الان در مرحله نامزدي آن هم به صورت محرم براي آشنايي بيشتر با هم هستيم.اين رابطه هم بعد از چند ماه به جدايي ختم شد .

رابطه با مهدي طارمي

در آبان ماه سال 1396 خبر ازدواج مهدي طارمي و سحر قريشي منتشر شد . اما مدتي با واكنش تند برادر سحر اين خبر تكذيب شد . با اين حال انتشار فيلم لو رفته از آنها در قطر و سپس عكس هاي دونفره آتيله اي مشخص كرد خبر درست بوده است . اين دونفر با هم رابطه داشتند كه به ازدواج ختم نشده است .

ازدواج جنجالي با امير تتلو

سحر قريشي در بهمن ماه 1400 بعد آخرين تجربه بازي خود در سريال نيسان آبي با امير تتلو خواننده جنجالي ساكن در كشور تركيه وارد رابطه عاشقانه شد . در نهايت اين زوج چند هفته بعد از اعلام رابطه عاشقانه خود ، ازدواج كردند و خانم بازيگر بعد از مدتي اعلام كرد رسما از عرصه بازيگري خداحافظي كرده است .

ماجراي منقلب شدن

سال 1396 سحر قريشي در مورد حضور زنان در استاديوم اينطور گفت : دوست ندارم بروم استاديوم ، از اينكه كنار تعداد زيادي آقا قرار بگيرم منقلب مي شوم . احساس امنيتم را از دست مي دهم ، كاملا موافقم كه اجازه نميدهند خانم ها به استاديوم بروند .

اين يك خط كافي بود تا بازيگراني چون مهناز افشار واكنش هاي تندي به او نشان دهند . البته خانم قريشي علت اين واكنش ها را حسادت عنوان كرد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۲:۱۸ توسط:بابك جوادي موضوع: نظرات (0)

بيوگرافي امير تتلو

بيوگرافي امير تتلو

امير حسين مقصودلو با نام هنري امير تتلو از خوانندگان ايراني است . تتلو يك خواننده و يك شاعر و ترانه نويس است . او به شكل زيرزميني فعاليت خود را آغاز كرد و به معروفيت رسيد . امير تتلو با بيش از 4 ميليون فالوئر ،از محبوب ترين چهره هاي ايراني در فضاي مجازي است .

امير تتلو متولد 30 شهريور سال 1366 در تهران با اصالتي آذري متولد شد . امير تتلو در محله مجيديه تهران و در يك خانوادهٔ ۵ نفره زاده شد. مدتي به خاطر شغل پدرش در رشت زندگي كردند و امير با توجه به وضع مالي خانواده‌اش، از نوجواني كارگري كرده‌است. او دو خواهر بزرگ‌تر از خود نيز دارد. امير تتلو مدتي در كارگاه نجاري و گاهي نيز در يك سوپرماركت شاگرد بود. تحصيلات امير تتلو، ديپلم رياضي است.

كتاب امير تتلو

اما در روزهاي اخير انتشار تصاويري از كتاب اين خواننده موجي از واكنش ها را به وجود آورده است. عكس اين خواننده روي جلد آن چاپ شده است و اسم آن هم ” به دنبال بهشت در برزخ و جهنم ” مي باشد كه گفته مي شود همه اطلاعات مربوط به اين خواننده در آن آورده شده است. در آن تيترهايي مانند اعداد تعادلي، تتلو مشوق ورزش، نوآوري در موسيقي، نوازندگي امير تتلو، سياوش قميشي، موزيك ويدئو انرژي هسته اي، آمار پيج رسمي امير تتلو، مطالبي راجع به كنسرت هاي امير تتلو، جايگاه تتلو در موسيقي و چند تيتر ديگر آمده شده است.

گفته مي شود كه اين كتاب داراي 3 فصل مي باشد و در آن زندگينامه، آهنگ ها و مصاحبه هاي او آورده شده اند. كار نوشتن آن از مهر ماه سال 1398 آغاز شده و به خاطر اينكه مشكلاتي وجود داشته، انتشار آن طولاني شده است.

زندگي هنري امير تتلو

امير تتلو خوانندگي را از 17 سالگي در سبك پاپ شروع كرد . دو سال بعد يعني سال 1379 با موسيقي رپ اشنا شد و در سال 1380 به دبي رفت و زير نظر شاهرخ سالار سبك R&B را فرا گرفت و دوباره به ايران بازگشت .

امير در اوايل تقريبآ تا سال ۱۳۸۳ كارش در سبك ار ان بي به صورته كاور بود و نتونسته بود به طور كامل تو اين سبك رشد كنه تا اين كه امير و حسين تهي گروه تي ان تي رو تشكيل دادن و كارهاي قوي رو با اهنگ سازيه محسن صادقي بيرون دادن ازم به ذكر است كه بگوييم امير فردي است كه به همراهيه تهي و پيشرو و روزبه اولين كليپ رپه فارس رو روانه بازار كردند(كليپه برو از پيشه من ) و قدمه بزرگي رو در پيشرفت رپ ورداشتند .

امير تتلو به دليل كدورتي كه با حسين پيدا كرد گروه تي ان تي رو رها كرد و هر كدوم به كارهاي خودشون ادامه دادن البته مثله اينكه جديدن و بعد از كليپ گير ميدادي با هم اشتي كردن ولي ديگر گروه تي ان تي وجود ندارد.

نكته جالب در مورد تتلو اينه كه تتلو تا كنون هيچ البومي بيرون نداده و هرچه از او به عنوان اهنگ بيرون امده به صورت تك آهنگ بوده است .

امير تتلو را همگان با سبك ار ان بي ميشناسند ولي امير تاكنون در ۳ يا ۴ ترك رپ نيز خوانده است .

آلبوم و دستگيري امير تتلو

در سال 1390 نخستين آلبوم خود بنام زير همكف را منتشر كرد ، دوسال بعد در آذر 92 توسط پليس امنيت اخلاقي به علت فعاليت غير مجاز براي چند روز بازداشت شد .

فوتبال بازي كردن امير تتلو

از مهر 93 تصميم گرفت با تمرينات فشرده وارد فوتبال و تيم پرسپوليس شود و جاي علي كريمي را در تيم بگيرد، او در نخستين جلسه تمريني اين باشگاه توسط سرپرست تيم اخراج شد. او سپس تمرينات جدي زير نظر وحيد شمسايي براي حضور در فوتسال را گذراند اما مصدوميت مانع از حضور حرفه اي او دراين مسير نيز شد.

62 دو روز زندان بابت كليپ و عكس هاي مورد دار

انتشار چند كليپ و عكس هاي نامتعارف از امير تتلو موجب دستگيري او در شهريور 95 شد كه بعد از 62 روز با قيد وثيقه آزاد شد . اتهام او تشويق جوانان به فساد و فحشا بود . دادگاه وي را به 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق متهم كرد اما بعداً بخاطر رضايت يكي از شاكيان نصف مجازات او بخشيده شد.

رابطه با دنيا جهانبخت

امير تتلو در طول زندگي خود حاشيه هاي زيادي با دنيا جهانبخت دختر مشهور فضاي مجازي داشت و حتي شايعه ازدواج آنها مقطعي به گوش ميرسيد كه به سرنجام نرسيد .

ازدواج با سحر قريشي

امير تتلو در نهايت بهمن 1400 با سحر قريشي بازيگر ايراني وارد رابطه عاشقانه شد و چند هفته بعد بصورت قانوني و شرعي با هم ازدواج كردند . سحر قريشي زمان فيلم برداري سريال نيسان آبي در تركيه ديگر قيد بازگشت به ايران را زد و آنجا ماندگار شد و بعد از ازدواج هم از دنياي بازيگري خداحافظي كرد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۲:۳۱ توسط:بابك جوادي موضوع: نظرات (0)