هات نیوز هات نیوز .

هات نیوز

بیوگرافی ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در 4 اسفند سال 1377 در تهران متولد شد و فعالیت هنری خود را از تئاتر در سال 1396 آغاز نمود . وی اولین فیلمی که او در تلویزیون بازی کرد مجموعه پدر در سال 1397 بود . ریحانه پارسا دیپلم در رشته نمایش از هنرستان تئاتر دارد و مدرک دانشگاهی لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره است .

دنیای بازیگری ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در کلاس های بازیگری زیادی شرکت کرده و در دوران دانشجویی و مدارس کا تئاتر را برعهده داشته است . وی در دوران دانشجویی چندین تئاتر را با دوستانش کار کرده است .

ازدواج و طلاق ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در اسفند 1398 با مهدی کوشکی ازدواج کرد . از همان ابتدا ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی به دلیل اختلاف سنی و سبک اعلام آن در شبکه های اجتماعی و حواشی مربوط به آن بسیار خبر ساز شد . خیلی ها این ازدواج را ازدواج سفید ازش نام می برند .

چند ماه بعد از ازدواجشان همه عکس های دو نفره و عاشقانه شان از صفحه اینستاگرام هر دو بازیگر حذف شدند. و بعد از چند ساعت ریحانه پارسا ویدیویی در صفحه مجازی خود منتشر کرده و بدون این که واکنشی نسبت به این خبر داشته باشد با تشکر از مردم اعلام کرده که حالش خوب است. او همچنین در انتهای این ویدئو گفته: امیدوارم آقای کوشکی در هر کجا که هستند سلامت باشند. که خبر از طلاق و جدایی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا دارد.

عکس های حاشیه ساز و پاسخ ریحانه پارسا

من ، ریحانه پارسا دختری که از هم اکنون تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطه ی سریال پدر هست . این رو هیچوقت یادش نیمره . از همین پست میگم اگر اینروزها عکسی دیده شده که فرق زیادی با تصویر این ماه های اخیر داره بی هیچ جبهه گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست .

تجربه سینمایی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا برای اولین بار با فیلم سینمایی «خوب بد جلف 2: ارتش سری» به کارگردانی مشترک پیمان قاسم خانی و محسن چگینی در سال 1398 وارد سینما شد. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

پیمان قاسم خانی درباره انتخاب ریحانه پارسا برای این نقش گفته بود: “ریحانه اولین انتخاب ما نبود و من سریال «پدر» را ندیده بودم. اما وقتی برای تست آمد و انرژی‌اش را دیدم، برای این نقش انتخابش کردیم و بعد از آنکه جلوی دوربین حاضر شد، از انتخاب خود راضی بودیم. اگر ریحانه پارسا حواشی‌اش را کنار بگذارد، آینده خوبی در انتظارش است.

مهاجرت ریحانه پارسا از ایران برای همیشه

در نهایت 28 مهر ماه 1399 ریحانه پارسا قید حضور و فعالیت هنری را در ایران زد و مهاجرت کرد ، این خبر توسط سام درخشانی از دوستان همکار وی تایید شده است.

او فعلا در ترکیه حضور دارد تا مقصد نهایی اش مشخص شود ولی از همانجا اعلام کرده اگر امنیت جسمی و روانی اش همچنان تهدید شود افشاگری می کند.

به تازگی تصویری از پوشش عجیب ریحانه پارسا بعد از مهاجرت به ترکیه در اینستاگرام منتشر شده است.

او البته مدعی بود که برای ساخت فیلم افشاگرایانه زندگی‌اش با نام «زمان» توسط یک تهیه‌کننده فرانسوی به ترکیه سفر کرده است، اما برخی معتقدند پارسا جدیدترین صید سایت‌های شرط‌بندی در ترکیه است؛ سایت‌هایی که درگاه‌های پرداخت ریالی دارند! همانطور که قبل‌تر هم برخی چهره‌های جنجالی اینستاگرام در این مسیر وارد شده‌اند.

ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت: من،رفتنم بی حرف

بی موقع بی مقصد حتی

او بلافاصله پس از خروج، خیلی زود وارد فضای سیاسی‌کاری شد؛ از علینژاد خبرنگار ضدایرانی و پایه‌گذار و مروج کمپین «چهارشنبه‌های سفید» تقاضای مصاحبه کرد و در این گفتگو تاکید کرد که بعد از کمپین ضد حجاب علینژاد چندین بار تلاش کرده تا در خیابان و مترو بی‌حجاب باشد. درباره زندگی‌اش با کوشکی نیز تاکید کرد که ازدواجی صورت نگرفته. او همچنین تصریح کرد به ایران برنمی‌گردد!

ارتباط ریحانه پارسا و تتلو

ریحانه پارسا پس از مهاجرت به ترکیه به دیدار امیر تتلو رفته و البته این خبر را هیچکدام از آنها تا این لحظه رسانه ای نکرده اند.انتشار این خبر توسط یکی از دوستان بسیار صمیمی و نزدیک امیر تتلو (س . گ) صورت گرفت که فقط برای چند دقیقه با انتشار یک استوری از دیدار ریحانه پارسا و امیر تتلو در صفحه اینستاگرامش، به آنها تبریک گفت و البته پس از چند دقیقه آن را حذف کرد. در این استوری خطاب به امیر تتلو نوشته شده بود: «خسرو آواز ایران تویی داداش، مباکتون باشه، ریحانه و امیر، چقدر به هم میاد .


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۵:۵۸ توسط:بابک جوادی موضوع: نظرات (0)